Lancer Ralliart
Lancer Ralliart je pikantní alternativou mezi standardními modely Lancer a legendou motoristického sportu Lancer Evolution.
Nový Mitsubishi Lancer Ralliart je alternativou mezi standardním modelem Lancer a ikonou motoristického sportu, Lancerem Evolution.
Jsou v něm vloženy všechny technologické novinky a zkušenosti, které Mitsubishi Motors přineslo na trh v průběhu předchozích let. Vozidlo je sériově vybavené systémem pohonu všech čtyř kol AWC
a revoluční dvojspojkovou automatizovanou převodovkou TC-SST (Twin Clutch Sport Shift Transmission).
Tím nejdůležitějším je však skutečnost, že Lancer Ralliart nabízíme
ve dvou karosářských verzích. Navíc tento model poskytuje jedinečnou radost z jízdy jak ve městě tak i mimo město. Stačí se rozhodnout.
Václav Pech, závodní jezdec, Mitsubishi Lancer EVO IX
„Při prvním svezení s novým modelem „Mitsubishi Lancer Ralliart“ jsem byl překvapen, že i tento civilnější bratr modelu Evolution umí jet na běžných silnicích skoro stejně tak dobře jako klasické „Evo“. Zásluhu na tom má jistě stejný motor, i když s nižším výkonem, a dvojspojková automatizovaná převodovka s možností manuálního řazení pod volantem. Skvěle pracuje také pohon všech kol s mezinápravovým aktivním diferenciálem s možností volby povrchu, který je také z Evolutionu. Při jízdě na okruhu je však rozdíl již patrný a zejména absence závodního podvozku, aktivního zadního diferenciálu AYC a závodních brzd jasně hraje do karet Evolutionu.Mitsubishi Lancer Ralliart bych tedy určitě doporučil těm, kteří touží po autu se sportovními ambicemi, přitom ale nehledají žádný závodní speciál.“

Byli jste zvyklí na Mitsubishi Lancer Evo, které disponuje dvoulitrovým čtyřválcem a turbodmychadlem velkým jako koňská hlava, které po roztočení na plné obrátky poslalo na všechna kola přes nakrátko poskládanou převodovku kolem 300 koní, což stačilo k tomu, aby nejednomu supersportu neskočily na čele vrásky?
Divize Ralliart, která měla na starosti rychlé silniční i závodní verze vozů Mitsubishi a podporu závodních týmů, oznámila svůj konec. Divize Mitsubishi Ralliart byla založena v roce 1984.
U společností AAA Auto a.s. očekávají půl miliontého zákazníka. Odměnou mu bude auto zdarma, jenže .... bude to za odměnu a nebo za trest.
Benzín Natural 95 zdražil v Česku za poslední týden průměrně o 27 haléřů na 31,08 koruny za litr. Nafta poskočila o 11 haléřů nahoru na 29,33 haléřů. Plyne to z informací CCS.
Úřadující vicemistři České republiky v rally Václav Pech jun. a spolujezdec Petr Uhel se v pátek 26.března postaví na start Valašské Rally, prvního podniku sedmidílného seriálu Mezinárodního Mistrovství České republiky. Posádka EuroOil teamu v loňském roce bojovala v závěrečné soutěži rally Bohemia do posledních metrů o mistrovský titul, a i letos budou chtít Pech s Uhlem se svým modrožlutým Mitsubishi Lancer EVO IX míchat kartami. „Do nové sezóny vstupujeme ve tradičních barvách EuroOil teamu, ale se zbrusu novým autem, které jsme přes zimu postavili podle posledních možností homologace pro produkční vozy. Můžeme využít o jeden milimetr větší restriktor, díky čemuž se do motoru dostane více vzduchu a máme tak k dispozici lepší průběh výkonu a kroutícího momentu.