Mitsubishi končí s divizí Ralliart
Divize Ralliart, která měla na starosti rychlé silniční i závodní verze vozů Mitsubishi a podporu závodních týmů, oznámila svůj konec. Divize Mitsubishi Ralliart byla založena v roce 1984.
Mitsubishi k zavření divize vedly neuspokojivé výsledky na domácím i zahraničním trhu a s tím spojená nenávratnost prostředků vložených do sportovních aktivit a vývoje silničních verzí. Pokud některé týmy závodí s automobily Mitsubishi Ralliart, o podporu se nyní bude starat sama automobilka.
Nedá se ale předpokládat, že by v budoucnu začala s novými projekty. No, teď nás docela zajímá, co se bude dít s takovými auty jako Mitsubishi Lancer Evo. Doufejme ale, že tato ikona nebude nijak dotčena.
Poznámka redakce klubu:
"I když před časem jsme uvedli článek o Evu XI, které bude POUZE elektromobil."
- Pro psaní komentářů se přihlašte
-

Byli jste zvyklí na Mitsubishi Lancer Evo, které disponuje dvoulitrovým čtyřválcem a turbodmychadlem velkým jako koňská hlava, které po roztočení na plné obrátky poslalo na všechna kola přes nakrátko poskládanou převodovku kolem 300 koní, což stačilo k tomu, aby nejednomu supersportu neskočily na čele vrásky?
U společností AAA Auto a.s. očekávají půl miliontého zákazníka. Odměnou mu bude auto zdarma, jenže .... bude to za odměnu a nebo za trest.
Benzín Natural 95 zdražil v Česku za poslední týden průměrně o 27 haléřů na 31,08 koruny za litr. Nafta poskočila o 11 haléřů nahoru na 29,33 haléřů. Plyne to z informací CCS.
Úřadující vicemistři České republiky v rally Václav Pech jun. a spolujezdec Petr Uhel se v pátek 26.března postaví na start Valašské Rally, prvního podniku sedmidílného seriálu Mezinárodního Mistrovství České republiky. Posádka EuroOil teamu v loňském roce bojovala v závěrečné soutěži rally Bohemia do posledních metrů o mistrovský titul, a i letos budou chtít Pech s Uhlem se svým modrožlutým Mitsubishi Lancer EVO IX míchat kartami. „Do nové sezóny vstupujeme ve tradičních barvách EuroOil teamu, ale se zbrusu novým autem, které jsme přes zimu postavili podle posledních možností homologace pro produkční vozy. Můžeme využít o jeden milimetr větší restriktor, díky čemuž se do motoru dostane více vzduchu a máme tak k dispozici lepší průběh výkonu a kroutícího momentu.