Lancer Evolution
Nejdivočejší, nejpřilnavější, nejvelkolepější Evo, jaké jsme kdy vyrobili. Mitsubishi Lancer Evolution si právem získává uznání pro svůj příjemně drsný vzhled a účelnost.
Nový Mitsubishi Evolution je mnohem propracovanější a technologicky vyspělejší než kdy dříve.
jsou do něj vloženy všechny zkušenosti, které Mitsubishi Motors získalo v průběhu předchozích let, když postupně zdokonalovalo devět generací tohoto legendárního vozu a úspěšně soutěžilo na poli nejprestižnějších mezinárodních rallye.
Tím nejdůležitějším je však skutečnost, že Lancer Evolution poskytuje dokonalé propojení mezi vozem a řidičem za všech podmínek a skýtá tak jedinečnou radost z jízdy.
„Lancer Evolution je součástí mého já od roku 1995 a ve svém sportu s ním dosahuji spoustu úspěchů. Věřím mu, a to jak profesionálně, tak soukromě. Nejlepší věc na Lanceru Evolution? Výkonnost, dynamika a bezpečnost, to jsou věci, které z Lanceru Evolution dělají nepřekonatelný jízdní stroj. Na Lanceru Evolution si cením skvělých výkonnostních předpokladů. Automobil má neuvěřitelně výkonný rozsah točivého momentu, který začíná již při nízkých otáčkách. Je zosobněním spolehlivosti, snadno se ovládá, je frajerský a po všech stránkách rychlý. Nezapomenutelný okamžik s Lancerem Evolution? Na jaře 1996 bylo mým úkolem prověřit Lancer Evolution na štěrku na jihu Francie, v těch nejtěžších, mezních podmínkách, překračujících limity. Zkoušel jsem vůz tři dny, v rámci přípravy na sezonu mistrovství světa v soutěžích roku 1996, a až neskutečně překvapovalo, jak stabilní a přitom nespoutaný dokázal ten automobil být. Tato zkušenost byla základem mé neochvějné důvěry v Lancer Evolution.“

Byli jste zvyklí na Mitsubishi Lancer Evo, které disponuje dvoulitrovým čtyřválcem a turbodmychadlem velkým jako koňská hlava, které po roztočení na plné obrátky poslalo na všechna kola přes nakrátko poskládanou převodovku kolem 300 koní, což stačilo k tomu, aby nejednomu supersportu neskočily na čele vrásky?
Divize Ralliart, která měla na starosti rychlé silniční i závodní verze vozů Mitsubishi a podporu závodních týmů, oznámila svůj konec. Divize Mitsubishi Ralliart byla založena v roce 1984.
U společností AAA Auto a.s. očekávají půl miliontého zákazníka. Odměnou mu bude auto zdarma, jenže .... bude to za odměnu a nebo za trest.
Benzín Natural 95 zdražil v Česku za poslední týden průměrně o 27 haléřů na 31,08 koruny za litr. Nafta poskočila o 11 haléřů nahoru na 29,33 haléřů. Plyne to z informací CCS.
Úřadující vicemistři České republiky v rally Václav Pech jun. a spolujezdec Petr Uhel se v pátek 26.března postaví na start Valašské Rally, prvního podniku sedmidílného seriálu Mezinárodního Mistrovství České republiky. Posádka EuroOil teamu v loňském roce bojovala v závěrečné soutěži rally Bohemia do posledních metrů o mistrovský titul, a i letos budou chtít Pech s Uhlem se svým modrožlutým Mitsubishi Lancer EVO IX míchat kartami. „Do nové sezóny vstupujeme ve tradičních barvách EuroOil teamu, ale se zbrusu novým autem, které jsme přes zimu postavili podle posledních možností homologace pro produkční vozy. Můžeme využít o jeden milimetr větší restriktor, díky čemuž se do motoru dostane více vzduchu a máme tak k dispozici lepší průběh výkonu a kroutícího momentu.