L 200
Mitsubishi L200 je stylový, robustní 4x4 pick-up, jehož všestranná využitelnost vyhovuje veškerým požadavkům aktivního životního stylu.
Mitsubishi L200 je stylový, robustní pick-up 4x4, jehož všestranná využitelnost vyhovuje veškerým požadavkům. Splní přísné nároky zákazníků, kteří ke své práci potřebují neúnavného pracanta, tak zákazníků, kteří vyznávají
aktivní životní styl. Je kombinací síly a spolehlivosti díky osvědčené technologii 4WD, která sklízí velký úspěch i na mezinárodních soutěžích na celém světě, tak díky výkonným a úsporným motorům.

- Mitsubishi L200 Single Cab
Cena s DPH již od 567 880 Kč
Cena bez DPH již od 473 233 Kč -
Uvažujete-li o ryze pracovním terénním automobilu a Vaším jediným cílem je převážet náklad, Mitsubishi L200 v provedení Single Cab je pro Vás tím nejlepším řešením. O správnosti Vaší volby Vás přesvědčí vynikající výhled z vozidla, nejmenší poloměr otáčení ve své třídě pouhých 5,9 metru nebo velký ložný prostor s dvojitými stěnami vyrobený z pozinkované oceli s ovládáním otevírání zadního čela v jediném centrálním bodě.

- Mitsubishi L200 Club Cab
Cena s DPH již od 591 880 Kč
Cena bez DPH již od 493 233 KčMitsubishi L200 v provedení Club Cab nabízí praktický nákladový prostor, jehož výška se nyní zvětšila z původních 405 na 460 mm. Navíc je o celých 300 mm delší než u provedení Double Cab, přičemž kabina vozidla disponuje dostatečným prostorem pro pohodlné sezení čtyř osob. Všechny tyto atributy ve spojení s výhodami osobního vozidla, jimiž jsou jízdní komfort a vynikající ovladatelnost, představují dokonalou kombinaci pro tento pracovní pick-up, který Vám poslouží i jako spolehlivý společník pro každý den.

- Mitsubishi L200 Double Cab
Cena s DPH již od 605 880 Kč
Cena bez DPH již od 504 900 Kč
Mitsubishi L200 v provedení Double Cab je nepochybně nejvšestrannějším, nejpropracovanějším, nejpohodlnějším a nejlépe ovladatelným vozidlem typu pick-up. A nyní s novou přední maskou a mohutnějším nárazníkem působí i o mnoho dospěleji - vzadu nabízí dostatek prostoru pro velký náklad, přičemž je dostatečně silný na to, aby mohl tahat i těžký přívěs. Zvládne totiž až 2 700 kg.

Byli jste zvyklí na Mitsubishi Lancer Evo, které disponuje dvoulitrovým čtyřválcem a turbodmychadlem velkým jako koňská hlava, které po roztočení na plné obrátky poslalo na všechna kola přes nakrátko poskládanou převodovku kolem 300 koní, což stačilo k tomu, aby nejednomu supersportu neskočily na čele vrásky?
Divize Ralliart, která měla na starosti rychlé silniční i závodní verze vozů Mitsubishi a podporu závodních týmů, oznámila svůj konec. Divize Mitsubishi Ralliart byla založena v roce 1984.
U společností AAA Auto a.s. očekávají půl miliontého zákazníka. Odměnou mu bude auto zdarma, jenže .... bude to za odměnu a nebo za trest.
Benzín Natural 95 zdražil v Česku za poslední týden průměrně o 27 haléřů na 31,08 koruny za litr. Nafta poskočila o 11 haléřů nahoru na 29,33 haléřů. Plyne to z informací CCS.
Úřadující vicemistři České republiky v rally Václav Pech jun. a spolujezdec Petr Uhel se v pátek 26.března postaví na start Valašské Rally, prvního podniku sedmidílného seriálu Mezinárodního Mistrovství České republiky. Posádka EuroOil teamu v loňském roce bojovala v závěrečné soutěži rally Bohemia do posledních metrů o mistrovský titul, a i letos budou chtít Pech s Uhlem se svým modrožlutým Mitsubishi Lancer EVO IX míchat kartami. „Do nové sezóny vstupujeme ve tradičních barvách EuroOil teamu, ale se zbrusu novým autem, které jsme přes zimu postavili podle posledních možností homologace pro produkční vozy. Můžeme využít o jeden milimetr větší restriktor, díky čemuž se do motoru dostane více vzduchu a máme tak k dispozici lepší průběh výkonu a kroutícího momentu.