Rallye České Budějovice
Mitsubishi-JC-Klub a pořádající Auto Design Racing Team zvou příznivce automobilových soutěží na Rallye České Budějovice.Soutěž se pojede 18.září 2010 jako další podnik Volného poháru a Auto Design Cupu. Na posádky čeká 198 km tratí, z toho je 84 měřených úseků RZ, které jsou rozděleny do tří sekcí a pojedou se třikrát. Celkový počet RZ tak bude 9 a všechny se pojedou během soboty jako denní RZ. Přesné místo konání není zatím známo. Pořadatelé trasy jednotlivých RZ úzkostlivě tají, aby zde tak předešli nedovolenému trénování některých posádek. Bližší informace budou včas zveřejněny na stránkách www.volnypohar.cz a na www.autodesigncup.cz

Byli jste zvyklí na Mitsubishi Lancer Evo, které disponuje dvoulitrovým čtyřválcem a turbodmychadlem velkým jako koňská hlava, které po roztočení na plné obrátky poslalo na všechna kola přes nakrátko poskládanou převodovku kolem 300 koní, což stačilo k tomu, aby nejednomu supersportu neskočily na čele vrásky?
Divize Ralliart, která měla na starosti rychlé silniční i závodní verze vozů Mitsubishi a podporu závodních týmů, oznámila svůj konec. Divize Mitsubishi Ralliart byla založena v roce 1984.
U společností AAA Auto a.s. očekávají půl miliontého zákazníka. Odměnou mu bude auto zdarma, jenže .... bude to za odměnu a nebo za trest.
Benzín Natural 95 zdražil v Česku za poslední týden průměrně o 27 haléřů na 31,08 koruny za litr. Nafta poskočila o 11 haléřů nahoru na 29,33 haléřů. Plyne to z informací CCS.
Úřadující vicemistři České republiky v rally Václav Pech jun. a spolujezdec Petr Uhel se v pátek 26.března postaví na start Valašské Rally, prvního podniku sedmidílného seriálu Mezinárodního Mistrovství České republiky. Posádka EuroOil teamu v loňském roce bojovala v závěrečné soutěži rally Bohemia do posledních metrů o mistrovský titul, a i letos budou chtít Pech s Uhlem se svým modrožlutým Mitsubishi Lancer EVO IX míchat kartami. „Do nové sezóny vstupujeme ve tradičních barvách EuroOil teamu, ale se zbrusu novým autem, které jsme přes zimu postavili podle posledních možností homologace pro produkční vozy. Můžeme využít o jeden milimetr větší restriktor, díky čemuž se do motoru dostane více vzduchu a máme tak k dispozici lepší průběh výkonu a kroutícího momentu.